lördag 7 april 2012

look closely

Denna dagen har verkligen varit lång, hehe påtal om långfredagen. Vaknade tre gånger imorse, men gick inte upp förrän vid halv elva. Kollade lite andra avenyn (sällan), fixade mig och åkte till becka för att få mina naglar fixade, jääättefina blev de!! Efter två timmar där stack jag till jobbet och jobbade i fyra timmar, men kändes som en evighet.. Några otroligt dryga kunder wäh. Imorgon ska jag morgonträna sen åka in o sola tänkte jag, o sen dra med lillebror till moster för middag med släkten! Mysigt.
Mina bullkinder börjar sakta med säkert försvinna, fast nä, tror aldrig de försvinner men lite skillnad börjar jag se! Har hållt på med daglig träning i snart tre veckor nu, go go go!!
Puss :*

2 kommentarer:

Isa sa...

ignorera att jag har typ en meter lång panna på den högra

Anonym sa...

Heja heja! Du är så duktig och snart är du i mål!
Men du, du är alltid fin. Kom ihåg det.

:-* och kram från mamma, vi ses ikväll!