tisdag 3 april 2012

on my way to beach 2012

Gaaaaalet vad jag vill ha sommar nu!! Vid denna tiden på året brukar jag bli rastlös, sprallig och allmänt jätteglad. Detta har även kommit till mig denna vår, och jag försöker lyda min spralliga kropp med löpning och långa promenader. Imorse sprang jag 5 km ungefär, sen lite styrka på altanen, fick dödaront i vaderna men ska försöka att strunta i det. Nu ikväll har jag och Madde varit ute och powerwalkat i en timme inne i stan, mysigt att ta igen allt snack vi inte haft på ett bra tag! Till kvällsmellis har jag ätit jordgubbar och ananas, mmmmm sommarkänslor!
Nu ska jag kolla lite på andra avenyn för ovanlighetens skull innan läggis, imorgon nya tag! (Jag är glad så länge jag är såhär pepp och köttar när motivationen väl är uppe, som nu!)

















Taggarbild, puss!

Inga kommentarer: