söndag 23 september 2012

Whatever they say, leave it tonight and go your own way

Hejsan. Befinner mig i sängläge just nu med en kliande näsa (ok, kanske inte någon nödvändig detalj). Om tio minuter är det 7 dagar till min avresa. Exakt en vecka. S to the ICK.

Saknar mammisen som befinner sig i (på?) Kreta. Hur jag ska klara mig ett år utan henne är ett mysterium. Min fina mamma.

Idag har det blivit en runda på Väla, men jag kom hem med lika mycket pengar som jag åkte dit med förvånandsvärt nog (ja förutom ett mobilskal för 80:-).

O ja juste!! Har sålt min bil också för tusan!!! Känns konstigt att vara utan bil men ja, det är ju bara en vecka.
Nu ska jag försöka nanna, slänger in en bild på min myshörna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade finaste du! Det blir en prövning för mig också, att vara utan dig så länge, men vi kommer att klara det både du och jag. Och kontakt över nätet ska vi ha förstås! ❤

Det är varmt och skönt och hur bra som helst här på Kreta, men jag saknar dig (och Elliot!)! Några dagar till bara, sen ska vi kramas! ❤
Puss från mamma