onsdag 16 januari 2013

I've been yes and I've been oh hell no

Hej. Tänkte köra snabb lägesuppdatering, so here we go:

* Jag mår bättre och bättre. Läkaren säger att jag bör vara helt läkt inom ett halvår och jag kommer kunna gå som vanligt inom 3 månader. Skönt.

* Mitt brutna ben bakom ögat är läkt.

* Har haft kontakt med den andra tjejen som var inblandad i olyckan. Kändes skönt att få prata med henne lite grann.

* Ska snart till rättegången. Deras regler här är knas, och eftersom mitt liv blev minst påverkat av detta så är det jag som får ta straffet. Jag är livrädd för att infinna mig i den rättssalen men jag kommer fixa det. Vilja av järn.

* Försöker att inte tänka allt för mycket på detta och bara vara glad när jag kan.

* Min underbara familj kommer hit i februari, lyckan är total! Saknar dem så himla mycket.

* Min soulmate Bianca lämnar snart NZ och mig :(

* Varit och campat, varit på stranden, utflykter och en rolig båttur.

Så jag försöker, och jag kommer ta mig igenom detta, så småningom. Tills dess gäller det att ta en dag i taget.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tufft, Felicia men du har rätt inställning. Hoppas att allt löser sig på ett bra sätt, både för dig och den andra tjejen. Kram/Gunnel

Anonym sa...

Och familjen längtar så vansinnigt mycket efter vår fantastiska du! Snaaaaart ses vi äntligen igen!
❤❤❤ /Mamma, Pelle & Elliot