måndag 28 januari 2013

life is a highway

Hejsan. Haft långhelg denna helgen, alltså varit ledig idag med! Alltid skönt att få somna om en måndagsmorgon :)

Har legat ute i solen ganska mycket, vilket resulterade i att mina armar nu fjällar sönder. Kuul. Idag har jag varit hemma hos Jenny hela eftermiddagen o ätit hos dem o så. Supertrevligt o megaskönt att prata svenska!

Denna veckan kommer bli extremt jobbig, så jag försöker allt vad jag kan att förbereda mig mentalt så gott det går o håller tummarna för att det ska vara över sen. Hoppas hoppas hoppas. Orkar inte mera ärligt talat.

Längtar efter min familj jättemycket. Ska bli så kul o mysigt att ha dem här!

På fredag ska jag ha sleepover med Linn, så har i alla fall något att se fram emot!

Nu ska jag försöka sova, upp 6:30 imorgon som vanligt, yiihaa. Puss.







1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att prata idag (också!), även om du lät ledsen. Nu är det eftermiddag här och jag hoppas att du sover gott. Jag tänker på dig nästan hela tiden! ❤❤❤ /Mamma