måndag 29 april 2013

20130429

Snart maj, vad händer?! Helgen har varit lång o jävligt konstig. I torsdags var det ledig dag för de firar nån krigshjälte här eller något. Spenderade därför onsdagskvällen på donken med Frida, sen sov hon här! Torsdagen kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, hehe närvarande tjej.
Jobbade fredag o sen åkte jag till Frida på kvällen o drack vin o kollade på solsidan! Sov hos henne o gjorde inte överdrivet mycket på lördagen. Igår, söndag, åkte vi först o simmade bland 100 skrikande ungar o uppblåsbara leksaker, sen åkte jag hem till Jenny. Vi gjorde svenska köttbullar o bara satt o snackade, saknat henne så det va mysigt!

Nu ska jag strax gå o hänga tvätt (wäh) sen kommer nog snart Rebecca, kenzie o Seb hem! Imorgon har jag heldag med bara Seb, ska bli mysigt o bara vara vi två.

Puss så länge!

(Funderar på o färga håret brunt också btw)

Inga kommentarer: