söndag 7 april 2013

weekend ✨

Hej! Söndag igen, helgen går alldeles för snabbt!! Inatt ställde vi om våra klockor här till vintertid, det skiljer nu alltså 10 timmar mellan Sverige och Nya Zeeland.

I alla fall, helgen ja! I fredes blev det lugn kväll med takeaways o american idol. Lördagen spenderade jag inne i stan med Frida. Vi åkte in för att boka boende inför Samoa, men slutade med att vi istället gick in på en tatueringsstudio o jag gjorde den finaste gaddningen som finns.

Efter i princip hela dagen i stan åkte vi hem med bussen, o träffade där en kille från Höör, Skåne! Hur sjukt?! Han va utbytesstudent o hade varit här i 9 månader.

I Albany hämtade Rebecca oss o körde hem oss till Frida, där vi gjorde tacos o kollade på både Top Gun o Pippi långtrump (på holländska, haha!!)

Idag har jag mest bara chillat, ska strax gå in o vika lite tvätt sen ut o gå långrundan tror jag. För övrigt är jag mest bara överspänd o nojig över råttor o pungråttor som bygger bo i väggen i mitt rum. Och det faktum att jag har möss inne i rummet, ja jag bor ute på landet. Usch, blir inte mycket sömn kan jag säga!

Puss så länge :*





1 kommentar:

Anonym sa...

Pippi på holländska... Hahaha!

Riktigt fin tatuering du har gjort! :*

Jag längtar som en gaaaalning efter dig!
/Mamma