lördag 25 maj 2013

20130525

Hejsan. Håller på att kureras efter diverse "sjuk-attacker" under veckan. Blev av med förkylningen i måndes, o i onsdags åkte jag på nån annan bakterie. Mådde så himla illa på kvällen o kräktes på natten, så hela torsdagen sov jag. Kallsvettades, febrig o fruktansvärt illamående. Åt inget alls o har fortfarande ingen aptit, konstigt. Nåväl, hoppas det släpper helt snart! 

Igår gick jag med barnen till en mamma jag brukar prata med vid bussen. Barnen lekte så fint med varandra, o det va rätt skönt att jag inte behövde aktivera dem så mycket när jag mådde halvdåligt. 

Idag har jag mest tagit det lugnt o kollat gamla avsnitt av lyxfällan haha. Mår jag 100% imorgon blir det träning. 

Jag längtar så himla mycket efter alla där hemma! Min familj o mina vänner. Fast samtidigt är det så sjukt att jag faktiskt ska hem så småningom. Känns typ som ett helt annat liv där i Sverige, eftersom detta är mitt hem nu. Skumt dedära. 

Nu ska jag upp o hjälpa till med maten, hoppas min aptit kommer tillbaka så jag kan äta något idag, är ju hungrig, men illamående vid tanken på att äta. Jobbigt. Tyck gärna lite synd om mig haha. 

Puss!


Saknar er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh den där gamla bilden! Sekunderna efter att Pelle tog bilden kom en fiskmås och sket ner Elliot och John! :D
Och det betydde tur, sa Pelle och köpte trisslotter till oss allihop! :D

Vi saknar dig också! Gaaalet mycket!! ❤❤❤

Tack för pratstunden nyss! Det är så skönt att skratta med dig!

Puss och kärlek!
/Mamma (och Pelle, skulle hälsa så gott till dig från honom, vilket jag missade säga...)