söndag 12 maj 2013

Måndagsmorgon igen. Har precis lämnat av barnen vid skolbussen o ska strax ut på en springrunda. Skönt! Ikväll blir det bodypump som vanligt, helt kär i det! 

Nu på morgonen är det så kallt att det kommer rök ur munnen när man andas, usch. Så ska ta en lång varm dusch efter träningen o elda i brasan med en kopp te. 

Förresten, jag är nu inne på min åttonde månad här i magiska nya zeeland, så himla fort tiden går! Bara fyra månader kvar med mina fina värdfamilj. Ska verkligen ta vara på tiden som är kvar! Snart ska jag boka min kiwiexperience också, spännande! Har så mycket roligt att se fram emot! 

Puss så länge :* 

Nyår i Wellington 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åtta månader... Det är inte klokt vad tiden går snabbt! Men väldigt klokt tänkt av dig - att ta vara på tiden med dina Coggins - för innan du vet ordet av så är du hemma hos oss igen... Som jag längtar efter dig!! ❤❤❤

Anonym sa...

Puss å kärlek från Mamma, glömde jag ju skriva... ❤❤❤