fredag 15 januari 2016

FREDAG

Ja, då var det äntligen fredag idag, som rubriken säger. 
Denna veckan har varit sjukt lång tycker jag, så det ska bli skönt med helg.

Igår körde vi riktigt hårt på boxningen, skönt med tufft! Har ont i precis alla muskler idag, haha!

Imorse var jag på vårdcentralen snabbt, börjar närma sig operation nu (3 februari). Lite nervöst är det, eftersom läkarna misslyckades förra gången, men får hoppas på det bästa såklart! Vill heller inte vara sjukskriven för länge, men eftersom jag misstänker att jag inte kan bo hemma i min lägenhet (tredje våningen utan hiss), och inte heller köra bil på ett tag så blir det nog någon vecka i alla fall. Segt, men skönt att äntligen få det gjort efter över 3 års smärta. 

Idag är det ganska hektiskt på jobbet, måste få undan lite som jag ligger back med. 

Ikväll blir det nog mys hemma med lite god mat & rödvin - halleluja.



Inga kommentarer: