onsdag 13 januari 2016

LISTA

Längesen man höll på med sånt här (flashback bilddagboken i högstadiet hehe)


1. Vad heter du? Ida Felicia Terese Höglund Svensson
2. När fyller du år? 6 augusti
3. Vilket är ditt stjärntecken? Lejon 
4. Hårfärg? Blond 
5. Vad var ditt senaste köp? Parkeringsbiljett imorse (tragiskt haha!)
6. Vilken ögonfärg har du? Blå
7. Har du haft tandställning? Nej 
8. Har du några piercingar? Jag har för tillfället bara hål i öronen. Har haft piercing i näsan och naveln, men tagit ut båda. 
9. Har du några tatueringar? Ja, mitt stjärntecken i nacken, en fotlänk och en text på handleden.  
10. Har du några husdjur? Nej, men vill ha en minigris & en vovve så fort jag flyttar till något större.
11. Höger eller vänsterhänt? Högerhänt 
12. Katt eller hundperson? Definitivt hund 
13. Vilken var den senaste konserten du var på? Hm.. minifestivalen i Båstad i somras om det räknas. 
14. Vilken är din favorit tv-serie? Pretty little liars och andra avenyn hehe..  
15. Vilken är din favoritfärg? Vit 
16. Vilken är din favoritlåt? Just nu är det mycket från denna listan på Spotify.
17. Vilken är din favoritårstid? Sommar! 
18. Hur mår du just nu? Bra, lite trött bara. 
19. Vem smsade du senast? Ronja 
20. Är du singel? Nej 
21. Vill du gifta dig någon gång? Nej 
22. Tror du på Gud? Nej 
23. Tror du på spöken? Ja absolut! 
24. Sjunger du i duschen? Nej, men i bilen har jag alltid enmans-shower! 
25. Om du kunde resa vart som helst i världen vart skulle du åka? Till min familj på Nya Zeeland!



Inga kommentarer: