tisdag 12 april 2016

I BRIST PÅ ANNAT

HAR DU ?
Folköl i kylen : : Haha nej
Något husdjur : : Nix, men vill ha!
Någon favoriträtt : : Skaldjur!
Puder på dig :  : Inte just nu
Några framtidsplaner : : Resa, köpa hus, skaffa familj
Någon sjukdom : : Nej
Gymkort : : Inte längre
En homosexuell kompis : : Tror inte det?
Duschat idag : : Nej, men igår
Någon kompis som snarkar : : Ja min sambo -.-
Någon vän som spelar i ett band : : Nej inte vad jag vet
Några mvg:n : : När jag gick i skolan hade jag det, ja
Någon som förstår dig : : Absolut
Något beroende : : Inte längre
Fikat idag : : Köpte lite lakrits innan om det räknas
Nagellack : : Rött idag
Någon vän som bor i ett annat land : : Japp, många utspridda över världen

VEM ? ..
Avskyr du : : Ingen
Delar du mest minnen med : : Min familj
Längtar du mest efter : : Vänner jag inte träffat på länge
Stör du dig på : : Haha jag kan störa mig på småsaker hos de flesta...
Lagar mat : : Jag oftast
Diskar : : Pass

VILKEN ? ..
Tidning läser du : : Läser inte så mycket tidningar, men bamse ibland hehe..
Buss åker du oftast : : Åker inte buss direkt
Dag fyller du år : : 6 augusti
Årstid föredrar du : : Sommar
Stad är du uppväxt i : : Vejbystrand

VAD ? ..
Gör du nu : : Sitter på jobbet
Gör dig till en bra människa : : Jag är ganska snäll, klok och tillmötesgående (till viss del)
Gör dig till en dålig människa : : Jag kan vara väldigt otålig ibland
Vill du arbeta med : : Positiva människor som ger energi
Är roligast just nu : : Att det börjar bli vår och sommar!
Har du på dig nu : : Svart kjol, ljus tröja och en grå kofta
Har du för smink idag : : Basic bara
Äger du för skor : : Säkert 100 par
Har du för storlek i skor : : 38
Läser du för bok : : Just nu läser jag en av blondinbellas böcker
Ska du göra nu : : Strax börja jobba igen!


Inga kommentarer: