fredag 1 april 2016

STARKT KAFFE IDAG

Hej på er!

Fredag idag, vilket så klart är skönt. Dock så jobbar jag imorgon också, på ett annat jobb - där jag börjar kl 06.00. Jag som är en sådan morgonmänniska, eller inte. 

Denna veckan har gått fort och varit så konstig. Känns som om jag levt i en bubbla hela veckan nästan, vet inte varför. Jag har inte kunnat sova på kvällarna, och somnat frammåt tre på natten flera nätter i rad. Börjar bli tröttsamt, men det är inte så att jag är speciellt trött på dagarna, utan jag verkar klara mig på 3-4 timmars sömn per natt? Skumt i alla fall, inte likt mig. 

Ikväll blir det väldigt lugnt, och förhoppningsvis läggdags vid ca 21, då jag ska upp kl 04:30 imorgon. 

Sol har vi åtminstone idag, härligt! Längtar sååå mycket efter att kunna åka utomlands, och ligga på stranden! Om någon vill bjuda mig på en thailandsresa så ör det varmt välkommet!

Nu blir det jobb och svart kaffe.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för middagssällskap igår! Vi får fortsätta vårt bildletande snart, om du har lust (tror jag du har!)...
Hoppas det gick bra på jobbet, och att du får sova gott och länge inatt!

Hälsa Alex, och kramar till er båda! <3

Leyla sa...

SV: Hmm... Får se om det blir bättre när jag slutar, det är väl enda sättet att testa på :)