fredag 26 mars 2010

Påskloov!

Precis som rubriken säger, så har vi påsklov nu! Finally! En veckas ledighet är mer än välkommet nu känner jag (;
Fredagar som brukar vara segare än smörkola, var idag sådär lagom lång. Sol dessutom, kan det bil bättre eller? På lunchrasten gick vi och åt "påskinspirerad buffé" i matsalen, haha! Sen gick vi till apoteket så att annie kunde köpa linsvätska, sen gick jag & annie in på Spara och kom ut med varsin ICA-kasse... haha vi hade inte köpt så mycket som det såg ut! xD Jag hade bara köpt chips (för vi har ju gått på diet hela veckan så idaaag är vår officiella kränge-dag) och jag hade min jacka i kassen också. Annie däremot, hon hade köpt både chips, laktits och någon saltstång, haha! Hihi! Sen pluggade vi lite och fick en "påsköveraskning" av Jenny som belöning för att vi gjort vårt samhälls-test!
Nu ikväll ska jag inte göra ett smack! Jag är såå sjukt trött, så jag ska nog bara få klart det sista av tvätten :)
Eller jo, Emelie kanske kommer och håller mig sällskap!
Puss på er!

Inga kommentarer: