onsdag 17 mars 2010

vart är vi påväg egentligen?

Asså shit, denna jävla intervjun.. jag och beckilicious hängde ju inte med klassen till hbg eftersom hon skulle till tandis och jag skulle på intervju, men när jag kom dit (till den gatan) så ringde jag och skulle fråga vart det var & så, och vad möts jag av? Jo en slarvig röst som säger att vi måste skjuta upp det, och jag menar, det är väl okej att skjuta upp det en halvtimme eller så men nu handlade det om en vecka! Snopet och grymt irriterad gick jag därifrån och mot busshållsplatsen igen, herregud hade dem bara meddelat tidigare så hade det väl varit okej lixom, men en kvart innan intervjun ska börja! Lågt! Och det är ju inte meningen att jag ska behöva ringa upp för att få en adress där vi ska mötas, det är ju meningen att arbetsgivaren ska berätta för mig vart vi ska mötas och ge mig en adress, men nejdå. Var fan är den här världen påväg egentligen? Jahapp, uppoffringar för detta till ingen nytta, tack för det. Halv 4 nästa onsdag, sådär bra asså, idrott here we come! Nej herregud vilken soppa.
Tack och hej.

Inga kommentarer: