fredag 23 juli 2010

Time to move on

Hej, längesen sist. Jag har spenderat 99 % av mitt sommarlov på restaurang Hos Jonas där jag jobbar även i år. Halva sommarlovet har gått och jag tänker spendera lite mer tid på min kära arbetsplats. Haha. Där är verkligen superkul att jobba, men jag hinner knappt med något annat. Menmen, det är goa pengar sen.. Hihi. Imorgon är det födelsedagsfirande i båstad för kusin Filip som fyller 21 och Tei som fyller 18. Grattis till dem! Sen på kvällen imorgon blir det kanske återträff med min gamla klass i sexan, hade varit sjukt kul att ses allihop igen i kära vejby. Nu ska jag snart slita fjärrkontrollen ur näven på min lillebror och sen bara mysa framför tv:n tills jag blir trött. Eller ja, jag är redan sjukt sliten förresten. Jobbade i förmiddages vettu ;) Haha, nej nu känner jag att det är läge att avsluta detta inlägg. Puss & kram!

På bilden har ni mig som är pollenallergisk. Här ligger jag med nyllet i gräset mitt i högsesongen. Hejdå.

Inga kommentarer: