torsdag 14 juli 2011

push push and push harder if you really want something

Vill börja med att säga att jag gick upp 10 för att spendera fyra timmar på buss/tåg till ingen nytta.
& eftersom jag vet att ni undrar varför ska jag berätta det. Jobbet ringde vid 10 o ville ha in mig så jag tog bussen så fort jag kunde till stan, o sen från stan till Höganäs o sen från Höganäs till Lerberget o när jag vart där blir jag uppringd med beskedet "du behöver inte jobba". Nähä. Så det var bara att vackert hoppa av på nästa hållplats, vänta i spöregn på helsingborgsbussen o åka in till hbg. Därifrån tåg till ängelholm o sen buss från stan till pappa i skälderviken. Stannade där ett tag o sen buss från skälderviken hem till vejby. Spännande.
Nu ska jag sätta mig o göra lite teori till körkortet o imorgon tänkte jag dra in jarry till biblioteket för att plugga lite. Älskar att vara ledig. Känn ironin.
Jag taggar i alla fall jobb på Ladan på lördag! :D
Puss ;*

Inga kommentarer: