tisdag 5 juli 2011

what are words if you really don't mean them when you say them

Hej på er. Längesen jag skrev, I know I know. Har haft massor att göra på jobbet o körskolan o nu idag har jag packat ner hela mitt rum i sju flyttkartonger. Hejdå Bergfinksvägen, hej igen Björnbärsvägen!

Men jobbet ja, det går skitbra för mig och jag trivs som in i bomben! Jätteroligt, verkligen. Igår hade vi vinprovning o sådär:) Väldigt lärorikt faktiskt!


Idag gick jag ner o la mig på stranden med mamma vid 12, och sen hem igen vid 15 för att packa.. Tog myycket längre tid än jag trott men sen blev det i alla fall done. Cyklade hem till björnbärsvägen och väntade in mamma o pelle som kom med flyttbil de hela 400 meterna (??) det är mellan. De dumpade mina lådor här och jag packade upp dem. Nu ligger alla mina kläder på golvet och jag vet att jag borde lägga in dem i min klädkammare men ack vad jag inte orkar det just nu. Troligen orkar jag inte det imorgon heller men det ska ändå göras eftersom jag är ledig imorgon med och sen jobbar resten av veckan.


Frågan är om jag ska lägga in en bild men har inte direkt någon som passar så hm.. Puss på er i alla fall!

Blev en bild på mig från nån dag sen när jag o becksi åt inne i stan o sådär:)

Inga kommentarer: