lördag 10 mars 2012

Summer, hurry up!

Detta vårväder, som förvisso förstördes av den oväntade snön för någon dag sen, gör mig så sprallig! Promenader, glatt humör och massor av energi ligger jag inne med! Underbart.
Denna vecka har dock bestått av plugg upp till öronen. Hade projektarbetsmässa i onsdags, vilket betyder att projektarbetet är DONE. Eller ja, har lite kompletteringar att göra + rapporten men ändå liksom. Satt med hemtenta i samhälle B hela torsdagskvällen = nästintill död Felicia.
Igår jobbade jag, och herregud med folk där var! Människor vid alla bord och jag och Hanna sprang runt runt runt med brickor, tallrikar och telefonen klistrad vid örat. Ikväll ska jag jobba igen, själv. Varken Hanna eller Isabelle kan ikväll så jag förbereder mig på nära döden-upplevelse. Men jag är glad i alla fall! Solen hjälper mig!
Lyssnar på Robert Broberg – Solen, eftersom den får mig megalugn alltid. Nu ska jag ut o promenixa, bege mig till jobb klockan fem och efter det ha filmkväll (om jag inte somnar dvs) med Emelie och grönsaker + dipp! Love it.

Sommarbild från skolavslutningen förra året. Med mina favorittjejer. KOLLA BRÄNNAN LIKSOM, lite skillnad till det lik jag nu liknar (känn humorn i liknar)

Inga kommentarer: