onsdag 14 mars 2012

wanna make you sweat

Börjar få in som en rutin nu att springa en runda efter skolan. Jätteskönt är det när det är fint väder så får ju passa på! Har mätt ut en sträcka på ungefär sju kilometer, känns lagom just nu. Fast idag var den inte alls lika skön som vanligt. Har ju jätteproblem med mina fötter med knölar, breda framtill + att jag är plattfot, så idag fick jag jätte skoskav och när jag går så gör det så fruktansvärt ont i framsida vad. Det är inte träningsont utan det gör verkligen ont. Vet någon vad det beror på så är jag tacksam för svar, annars får jag väl gå o kolla upp det på vårdcentralen.
Har också varit hemma hos mormor och morfar efter skolan och solat i deras uterum och faktiskt fått lite färg i ansiktet, lovely! Oh juste, glömde även ta hem plugget idag o vi har prov på fredag, men lever troende i "det löser sig".
Längtar till det är såhär grönt ute! :*

Inga kommentarer: