lördag 3 november 2012

shine bright like a diamond

Har ni sett beck filmen där grannen limmar ihop sina tänder? Jag vet exakt hur det känns nu eftersom jag råkade göra det imorse, haha nä jag är inte förvånad över mig själv.

Imorse hade jag bråttom bråttom så skulle snabbt som fan sätta på lösnaglar, men eftersom jag inte hade någon sax, och inte tid att hämta en heller, tyckte jag att det var en lysande idé att bita upp nagellim-tuben. Detta visade sig vara en ytterst dålig plan eftersom jag fick halva limtuben i munnen. Under typ fem sekunder satt tänderna som berget mot varandra, tills jag fick panik o slet upp det. Nu har jag däremot lim på åtminstone hälften av mina tänder, och det känns väldigt obehagligt kan jag berätta. Nåväl, lösnaglarna är på som de ska i alla fall. Alltid något!

Idag har jag varit med min host family på fotografering, spännande o se bilderna sen! :)

Nu ska jag städa upp lite, sen äta kvällis! Imorgon ska jag ut o ta en kaffe på stranden med en annan au pair! :)

Puss o kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Det finns bara en som du älskling... Tur det! Och tur att det var till just mig du kom för 19 år sen! ❤❤❤

/Mamma