torsdag 3 januari 2013

Christmas and New year

Hejsan! Länge sen jag skrev här nu igen. Julen var väldigt ovanlig faktiskt, saknade Kalle anka, glögg o kylan! O ja, familjen såklart. Men, nu har jag upplevt deras tradition!

Nyår spenderade jag i Wellington med Clara, Johanna och Carro. Flög ner den 29e o kom hem igår, alltså den 2e. Shoppade så mycket att jag knappt kunde bära allt till flygplatsen hehe. Flyget blev försenat fyra gånger så istället för att åka 15:05, planerad tid, så åkte jag 22:20. Spenderade 13 timmar på Wellington flygplats, inte min favoritsyssla direkt!

Skönt var det i alla fall o komma hem igen till min värdfamilj. Idag har jag varit ute o hittat ett fodral eller va man säger till min iPad som jag för övrigt älskar!

Lägger upp bilder i ett annat inlägg eftersom jag inte har dem på ipaden. :)

Puss o kram! :*

Inga kommentarer: