onsdag 19 december 2012

Me me me 🌾

Hej. TÀnkte köra en liten lÀgesuppdatering! Har varit hos sjukgymnasten idag igen, fÄtt lite mer övningar, och annat. GÄr Àven utan kryckor nu, korta strÀckor. Men mÄste trÀna upp mina muskler rejÀlt innan jag kan gÄ som vanligt igen.

Har Àven fixat alla julklappar, sista minuten i vanlig ordning. Jag o Bianca stressade (kan ni tÀnka er mig halta runder pÄ kryckor i panikstress?) runder i köpcentret i Albany o trÀngdes bland andra sista minuten-fans.

Imorgon ska jag o Bianca kanske Äka o kolla pÄ en tatueringsstudio. BestÀmt vad jag vill ha nu! Sen pÄ fredag Àr det Linns födelsedagsmiddag i stan!

Nu ska jag kolla lite tv, o sen somna till nÄgra avsnitt av Medicinmannen. Puss o kram.



1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt År! önskar Gunnel