söndag 6 april 2014

here we go again

Tänkte att det kunde vara dags att börja skriva här igen. Får se hur länge det håller den här gången! ;)

Mycket, och då menar jag mycket har hänt sen jag flyttade hem från Nya Zeeland. 

Jag kom hem, gick på arbetsintervju och fick ett jobb på Johansson & Winge i Halmstad. Har snart jobbat där i 6 månader redan, så sjukt hur tiden flyger. Trodde inte att det skulle vara roligt att vara mediasäljare men gud så roligt det är! Nya utmaningar varje dag. 

Fick en lillasyster medan jag bodde utomlands med, såå mysigt att få träffa henne när jag kom hem!! 

Sökte även en miljon lägenheter med Emelie men fick ingen förrän vi blev tillfrågade att gå på visning av en kompis. Så vi fick den finaste 2an i Halmstad. 

Har även börjat träna riktigt ordentligt på Friskis med Ronja. Superkul är det, verkligen! Har kommit till punkten där jag får dåligt samvete om jag skippar den på en vardag, skönt! 

Emlan har åkt till Thailand i 3 veckor, vilket betyder att jag är själv här just nu. Ganska skönt ändå, men saknar lilla loppan såklart. 

Ikväll har jag roat mig med att göra matlådor för hela veckan så jag slipper det på vardagskvällarna. Smidigast så! 

Nu sitter jag med ansiktsmask och nymålade tånaglar. Ska strax hoppa in i duschen o sen gå o nanna tänkte jag.

Puss & kram
Felicia 



Inga kommentarer: