söndag 30 augusti 2015

lazy sunday

Alltså hur fort går inte helgerna?! 
Man somnar fredag kväll och vaknar på måndag morgon. Typ.

Jag har servitris-jobbat som vanligt både i fredags och igår. 
Idag har varit en lugn och väldigt stillsam dag. Vaknade rätt sent, sen åkte vi in och lunchade på Spis&Deli här i Halmstad, mys! Nu sitter jag med lite tvätt som ska vikas - kul. Även renbädda sängen står på schemat innan läggdags. Funderar på att först gå ut på en powerwalk och rensa huvudet lite, känns som det behövs. 

Veckan kommer innebära en del förändringar, både positivt och negativt - nervös tjej!
Känns som om jag håller på att bli förkyld med, så drygt! Har inte tid med det alls!!

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt.. JO jag fick en spink i foten alldeles nyss, så fick hämta pincett och sen sätta ett plåster på för det blödde så mycket :(

Jag är ganska pigg nu, brukar bli det vid den här tiden. Fast i huvudet är jag helt slut. Konstigt dedär. Min kropp hade typ kunnat börja storstäda, springa ett maratonlopp eller något annat extremt. Men huvudet vill bara sova. 

Nu ska jag eventuellt ta tag i tvätten, och ge mig ut en stund innan läggis. 

Puss & kram så länge!

Inga kommentarer: