fredag 2 oktober 2015

A NEW START

Hejsan!

Nu var det lång tid sen jag skrev här (igen...).

I början av september slutade jag jobba på Industritorget. Det var faktiskt en otrolig lättnad att gå därifrån. Det jobbet passade inte mig alls. Gav det ett år, men sen dök en annan möjlighet upp - och jag tog den. Så nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb igen - SÅ skönt!

Jag trodde inte att jag skulle komma ihåg alla gamla säljargument för produkten, men så fel jag hade. Det började bättre än jag kunde drömma om. Så där är allt frid och fröjd. 

Härrom dagen lyckades jag med något avancerat - låste ute hela kontoret (inklusive mig själv). Det är bra jobbat. Haha. Tog sin lilla tid att få tag på nyckel då alla behöriga hade sina inne på kontoret, alltså på andra sidan dörren. Jaja, sånt händer. 

Ikväll ska jag andas ut, och ta det väldigt lugnt. Alex kommer snart hit med pizza hehe.. Imorgon är det Jarrys fest, det blir roligt!

Jag har även börjat på boxning med Hanna, SÅÅ ROLIGT! Det är så skönt att få slå ut alla negativa delar ur skallen. 

Nä, nu ska jag hälla upp ett glas vin och slå på Oskyldigt dömd.

Puss & Kram

Inga kommentarer: