måndag 22 mars 2010

Dooktiga töser!

Hej! Jag kom precis ur en låång dusch, för jag och annie har varit duktiga idag med!
Vi fick sluta skolan klockan ett idag, så det blev buss hem, sen när jag kom hem så åt jag INGENTING! =D Sprang ut i garaget, tankade moppen och körde bort mot Ranarp och annie! Men vid rosa huset så... la den av, min kära Ciao (som jag har döpt till Stella) Efter några försök att starta den fattade jag att det inte skulle funka.. Då kom min räddning som en gåva från ovan! En gubbe på blå moped körde fram till mig och frågade om jag behövde hjälp. Han fixade den tillfälligt, så jag körde vidare den korta biten till annie. När jag kom fram så gav vi oss ut på en hyffsat lång runda. Hon hade med sin lilla vovvsing Hugo som sprang som om han hade en raket i rumpan, hihi! När vi kom tillbaka, så fixade annies mammas man moppen så nu funkar den suveränt igen! Min kära Stella! Sen kom jag hem, åt ostknäcke, drack te och fick en gratis Solo-tidning! Aldrig fel ju!
Nu gör mina ben fruktansvärt ont och kommer förmodligen göra ännu mer ont imorgon, men det får man ta!
Hihi, resultat kommer inte gratis, minsann!

Inga kommentarer: