tisdag 16 mars 2010

Jobbintervju!

Imorgon ska jag på jobbintervju och vet ni vad? Jag vet inte vart jag ska, alltså vart det ligger! Bra där, felicia (y)
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller något, så det kan ju knappast bli bättre eller hur? :D
Imorgon ska vi för övrigt på studiebesök med rainer&john. Alla 3 msp-klasserna. Hihihoooho, jag och beckilicious ska draao vid lunch (ja, vi har tillstånd till det) och sen äta lite lunch i stan och sen jäsingen bär det av mot denna intervjun, hihi!

Ja meningen med detta inlägg var egentligen att jag skulle säga godnatt, så jag gör det! Godnatt! Fast det är kanske lite tidigt att säga det nu...? Jag skriver lite till för jag vet att ni vill läsa mer! Jag har varit helt över-glad i tre dagar nu, och idag kom tröttheten.. Fast nu är jag ganska glad och pigg igen minsann! Hihihihi, jag känner på mig att jag inte kommer sova så mycket inatt, vet inte varför, bara en känsla jag har, men det gör inget för det är ganska mysigt och ligga vaken medan alla andra sover och bara typ.. tänka. Fast det är iof nästan det enda jag gör. Jag tänker nog för mycket.
Godnatt.

1 kommentar:

Björn sa...

Var det ligger är svårt att tipsa om... Däremot tror jag att ganska neutrala kläder är att föredra, typ nästan alltid på en intervju.