torsdag 25 mars 2010

Nu ska ni få höra!

Hej! Till att börja med så är jag helt slut! Skoldagen (som kändes som en evigheeeet!) flöt ändå på ganska bra. Jag tog bussen hem vid 14:40, var i Vejby vid 15:30 ungefär, då gick jag en ganska lång runda med mamma och assie, sen när jag kom hem så började jag med att starta datorn, men när den var startad hade jag inte så stor lust att sitta där och dega, så jag började städa mitt rum! ;o Nu är det både rensat, dammsuget, och dammat! I min klädkammare hittade jag ett obehagligt ställe mellan två lådor: 2 decimeter damm minst! Så jag dammsög ordentligt där och i resten av rummet och sen sorterade jag mina kläder och det slutade med att jag alldeles nyss cyklade bort till IP med 2 kassar kläder till Myrorna. =)
För att skryta lite till ska jag också berätta att jag har tvättat en maskin kläder, vikt massa kläder och kom nyss på att om en stund är tvätten klar så då måste jag ner och lägga det i tumlaren, shit vad jag är duktig ibland! Blir en tidig kväll ikväll, för jag är i princip död nu!

1 kommentar:

rebecka sa...

vad du ska vara söööööt då!