onsdag 11 augusti 2010

just words

Hej. Nu har jag varit ledig i 3 dagar, feels great! (y) Men imorgon är det jobbet igen, heheee..
Juste, på min födelsedag fick jag en glassrosa gitarr och pengar av mamma och beppe :) Någon dag senare åkte jag in till pappa och fick presentkort på nagelförlängning av honom och annika :) På lördag ska jag ha kalas för släkt o såå, hoppas på många presenter och kräftor ;)
Snart börjar skolorna igen och det känns faktiskt skönt att komma in i vanliga rutiner igen. När det är så lite tid kvar på sommarlovet brukar jag alltid längta till skolan igen, att få öppna nya kolliegeblock och träffa alla igen :) Och det ska bli riktigt skönt att gå i skolan istället för att jobba, haha. Fast samtidigt är det lite som en besvikelse att bara börja 2an, jag vill gå ut 3an och ta studenten nuuuu. Menmen, det blir nog braao. Nu ska jag träna lite på gitarren, haha det behövs nog för elliot kom in för ett tag sen och meddelade att jag sög på att spela gitarr. Sååå jag tänker ge mig på´t igen ;)
& egentligen borde jag verkligen städa rummet nu, fast vem har tid med sånt när det finns en dag imorgon också?
Nu slänger jag in en bild på min gitarr :)

Inga kommentarer: