fredag 6 augusti 2010

you better smile when you can

Läste nyss inlägget om Assie som jag skrev för ett tag sen, några tårar fick trilla ner för mina kinder och jag bläddrade igenom lite bilder och minnen för att få se henne igen..
Idag har jag varit ledig och då spenderade jag dagen med annie, mys :) Imorgon fyller jag 17. Eller ja, klockan är ju över midnatt så det är ju min födelsedag idag kan man säga. 17 alltså. Vilken ålder. Det är bara en enda väntan tills the big day ett år framåt. Men men. Jag känner mig faktiskt lite smått dyster idag då det hänt väldigt mycket på kort tid. När jag väl är ledig och tar mig tid att tänka blir det lite som överbelastning. Bättre att ha saker att göra hela tiden så slipper man fundera på det negativa.

3 kommentarer:

Ego sa...

Fina, fina Felicia, låt hjärnan vila... Världens största grattiskram till dig på födelsedagen! Hälsningar Fia

Anonym sa...

Grattis! Jag för står att det är mycket som händer omkring dig. Kram/Gunnel

Isa sa...

Tack så mycket :) <3