onsdag 18 augusti 2010

Save tonight

Nu sitter jag här. Framför datorn och klockan är snart 02:50. Jag borde gå och lägga mig och vända tillbaka dygnet men än är det sommarlov ett tag till så det gör inget. Denna känslan borde jag spara. Att bara kunna göra vad man vill utan att ta hänsyn till att det är skola dagen efter, hihi busigt skrivet :) Så jag stannar uppe ett tag till. Så speciellt kul är det inte men jag är inte trött :/
Idag stack jag och lillebror till väla och där brände jag lite för mycket pengar, men strunt samma! Jag köpte (för de som bryr sig):
* en vit stickad oversize tröja
* ett par gråa tygskor
* ett grått midjeskärp
* en blommig midjekjol
* ett gräddvitt spetslinne
* ett vitt vanligt linne
* en mascara
* en väska
* lite badkläder som var rysligt billiga nu i slutet på sommaren
Jaao det var nog det hela :) Nöjd blev jag iallafall!
Imorgon ska jag nog in och sola med emelie, behöver få min färg tillbaka! & på kvällen drar jag kanske till båstad ;)
Nej nu ska jag göra något annat (: Puss!

Inga kommentarer: