onsdag 24 november 2010

daily outfit



Ja, så ser jag ut idag. Ska alldeles strax bege mig till bussen. Egentligen har vi sovmorgon idag och börjar inte förän klockan 11, men icke. Måste till skolan och jobba med Hamlet-filmen, hoho. Men ja, bättre att bli klar än att stressa in i det sista (som vi ändå kommer få göra nu). För övrigt har jag MEGA mycket plugg denna veckan och resterande veckor fram till lovet skulle jag tro. Vet i sjutton hur jag ska fixa det, men det får väl lösas. Skrev lite på ergonomin igår, men den blev dock inte klar. Nu börjar detta bli ett tråkit inlägg.

Har inte riktigt vant mig vid det bruna håret ännu. Vet inte om jag saknar mitt blonda, hihi. Ska iallafall bli blond till sommaren igen =) Lägger in en bild på mitt blonda, så kan ni se skillnaden! :) Puss & Kram Isa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så fin i både blont och brunt hår, fiiiinaste du! <3

Och vad gäller skolarbetet - du kommer att fixa det den här terminen också... (kan jag hjälpa på nåt sätt så säg till!)

Kram kram!
/Mamma

Isa sa...

hm.. njaa inte så säker på att jag kommer fixa det denna gången. Asså seriöst, skolarbete upp till halsen typ

Anonym sa...

Kan jag hjälpa dig på något sätt så säg till! <3

Puss!
/Mamma