söndag 7 november 2010

Ett tag sen sist

Men nu skriver jag igen. Det är söndag och höstlovet slutar om en timme. Skola imorgon och jag är inte alls taggad. På lovet jag har varit i London med madde och shoppat, festat lite och åkt vilse i tunnelbanan. Det var awesome.
Nu sitter jag här i soffan och kollar på veckans beck-film. Gamen. Den är slut om 10 minuter. Snart ska jag sätta igång lite musik och vänta in John Blund som tycks komma för sent varje dag. Jay Smith – Black Jesus är min drog för tillfället. Älskar hans röst.
Jag struntade i headern och satte in en bild på mig själv istället. Som ni kanske ser iförsig. Nu ska jag lyssna på låten en gång till och avsluta detta inlägget. Nu taggar vi för skolan imorgon! ("Vi", blev jag schitzofren nu eller?)
Puss och kram Isa

Inga kommentarer: