tisdag 9 november 2010

moviestar oh moviestar


Jag börjar bli en riktig hejjare på detta med att skriva regelbundet nu igen ju! (3 dagar, woho.)
Min dag bestod av följande: Jag vaknade klockan 8, fixade mig o tog bussen till skolan klockan 10, sen anlände jag till Båstad o skolan vid 11, då hade jag matte o fattade 0 (hahahaha, "0", matteskämt..) Nej men om vi ska ta o vara lite seriösa nu, jag fattade efter en stund även om det känns som en iq-befriad klass när Runa förklarar om och om och om igen och alla ser ut som frågetecken.. "Ett stort fett PLUS! Fattar ni?!" Eeh, nä..
Men iallafall, efter matten gick vi och åt något äckligt i matsalen och sen tog jag bussen till stan klockan 1. Gick till salongen och fick en tid inbokad för hårfärgning o klippning, finally!
Sen gick jag till maxi och åt en banan eftersom alla barn får en gratis banan där. Haha, men det var inte bara därför jag gick dit. Lovar. Sen gick jag och solade och det gick käpp rätt åt helvete kan jag ju säga. Glömde min älskade konfirmationsring i deras badrum, missade 7 minuter av min soltid och kunde inte tvätta av mitt smink på grund av att deras tvål var slut. Detta resulterade i att jag var tvungen att stänga av ansiktsstrålningen och är fortfarande vit som ett lakan i ansiktet. + att mina pengar på solkortet tog slut. How great?!
Sen åkte jag bussen hem och somnade nästan vid tvn, åt god middag och satte mig här. Nu räcker det för idag. Taggar inför sömn!

Inga kommentarer: