måndag 4 april 2011

another monday

Tjoho! Dagen började med körskolan halv 10, gick hur bra som helst. Bara kopplingen som jag fortsätter jobba med haha.. Ska försöka ta tag i teorin också, men ack, hur ska jag hinna när skolarbetet tar extremt mycket tid från mig? GE MIG SOMMARLOV!
Sen åkte jag till skolan, hade Projekt & Företagande, lunch, Historia och Etik & Livsfrågor. Sen vid halv 4 åkte jag hem till Kajsa och vart där i en timme sen gick vi ner till en kiosk som jag får börja jobba på om jag vill! Sweet! Sen åkte vi ner i stan eftersom bussen hade gått, drack kaffe och sen åkte jag hem och åt middag. Intressant va? ;)
Imorgon har jag prov i Naturkunskap, vilket innebär att jag borde plugga ikväll.. Gaah jag orkar inte mer plugg nu. Hellre jobbar jag än att ha en miljon skolarbeten att göra.
Seriously, give me summer.
XOXO
Isa

Inga kommentarer: