tisdag 12 april 2011

under the coconut tree you will be chillin' with me

Hejsan. Idag fick vi skoltidningen som varit på tryckeriet, awesome! Den blev jättebra (utom vissa småfel) och trycktes i 500 exemplar. På eftermiddagen hade vi releaseparty för den och alla på skolan fick varsitt ex. Sen vid halv 3 tog jag bussen som stannade i nötte i typ 40 min. Lovely. Så vi som åkte med den fick vackert sitta på nötte och vänta på nästa buss. Därefter åkte jag hem till mormor & morfar och åt tårta för mormor fyller år idag! Gav dem ett ex av tidningen som de tjatat om! ;) Sen vid 5 körde morfar hem mig och jag åt middag, duschade och satte mig här. Haha.
Nu snart ska jag plugga etik så det ryker om det, och därefter ska jag plugga svenska. Alltså, för att göra en checklista:
* Ett halvt arbete om abort i etiken (Becka gör halva)
* En halv novell om tidsepoken Romantiken i svenska (har redan skrivit halva)
* En dikt om Romantiken i svenska (fast ska se om jag redan har någon som passar in eftersom jag redan skrivit massa dikter)
* Ett kollage om Romantiken i svenska.
Ja, detta ska jag roa mig med ikväll. Wish me luck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Good Luck!/Gunnel