fredag 8 april 2011

broken angel

Arash – Broken Angel - goodish! :)
God kväll, för övrigt. Skolan idag flöt på utan större omständigheter, MEN däremot när jag o Becka skulle ta oss hem till mig.. Haha omständigt ellor? Ja. Vi hoppade på 506 som var sen i vanlig ordning, åkte lite tills jag vart tvungen o dölja mitt ansikte litta.. Hehehe. Sen när den kom till Förslöv så såg vi 523 köra, och nästa gick inte förän om 2 timmar, GÖTT. Så vi ringde lite folk, men ingen kunde hämta oss buhu. Så då gick vi in på bjärehallen o köpte fika, satte oss i busskuren o fikade i blåsten som vart allt annat än varm. Sen väntade vi på nästa 506, åkte till valhall och bad busschauffören ringa 2an och be honom vänta in oss, vilken han gjorde. Så ja, vi kom ju hem i alla fall till slut haha! ;)
Sen har hon hållt mig sälle hela kvällen tills nu och ätit fondue med mamma & company. =)
Ska alldeles strax gå o nanna, då jag är helt slut efter denna veckan. Imorgon blir det partaj med släkten då mormor fyller år! Sen på söndag är det sånt sminkparty typ hos Emelie :)
Nä, nu ska jag sannerligen sova! Natti natti!

Inga kommentarer: