fredag 26 oktober 2012

I wanna show you what it's all about

Äntligen freeedag! Hade sjukt svårt att komma upp när klockan ringde klockan sex imorse, men när jag väl kom upp o hade gjort frulle till barnen, följt dem till bussen osv blev det lättare! Gav mig ut på morgonlöpning innan jag själv åt frulle o ååh så skönt det var!! Har längtat hela veckan efter att få ut o springa när influensan är väck, vilket den i princip är nu. Utsikten är helt magisk här var man är känns det som, så jag var ju tvungen o stanna o fota lite överallt, turist som jag är haha! Anyways, efter 25 min löpning körde jag lite styrka i trädgården, duschade, åt frulle o sen la jag mig o solade ett par timmar. Nu sitter jag i hängmattan o funderar på o gå o käka lite lunch innan det är dags att hämta barnen!

När jag kollade facebook o möttes av allas "det snöar" - inlägg kändes det såå gött att inte vara hemma ;)

Ska pallra mig ner till ett gym här om nån dag också o kolla vad priserna ligger på! :) Har börjat planera nyår också med tjejerna jag åkte hit med, blir nog kalas!

Puss så länge :*

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så spännande att läsa om allt du upplever och är med om! Och det verkar vara alldeles fantastiskt vackert hos dig!! Vi ses och hörs på Skype i morgon älskling, puss puss! <3
/Mamma