måndag 15 oktober 2012

news

Hej! Dedär med att vara aktiv på bloggisen gick väl sådär haha..
Idag var första riktiga jobbdagen eftersom familjen lät mig "installeras" ordentligt förra veckan. Så imorse följde jag de två stora barnen till skolbussen, sen hem o slänga i en maskin tvätt och städa upp lite! Nu ska jag strax gå o möta de på busshållsplatsen igen för afternoon tea och läxor här hemma! :)
Jag har fått förkyldning också så är alldeles matt just nu o har druckit litervis med te idag. Hade egentligen stannat i sängen hela dagen med halstabletter, te o film. Imorgon ska jag laga mat till min host family, vilket jag ska göra varje tisdag och torsdag. Tänkte göra köttsoppa imorgon!:)

Har kört lite bil själv idag, det är inte alls så svårt som jag trott att köra vänstertrafik eftersom man ju sitter på andra sidan om bilen så är ju fortfarande närmast mittlinjen i gatan :).

Nä nu måste jag springa iväg!! Slänger in en bild på lille Harri i krokodildräkt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt Harri i krokodildräkt! Jag tror han hade gillat (och använt!!) ormdräkten... ��
Krya på dig älskling! ❤❤❤

/Puss från mamma!