lördag 17 januari 2009

Lördaag

Sho.

Dagen började med att jag, kajsa, emma&my vaknade tiiidigt hemma hos kajsa (:

Då gick vi upp, och satt vid datan lite ;p

Sen blev det att äta frulle (:

&sen stack vi till stationen, och my tog tåget hem, haha&jag fick vänta en halvtimme på min buss! ;/

Och gud va kallt det var! Och dt kom en asäcklig gubbe och frågade om jag hade cigg ;s

Sen åkte jag bussen hem, och sprängde mina hörlurar x)

&sen när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade en stund, skönt! Och efter ett tag kom mamma upp, och då åkte vi till maxi (: Haha, vi började med sån självscanning idag, och vi skulle scanna in sånna brustabletter, men så råkade vi scanna in för många, och då kunde vi inte ta bort dem, så jag fick leta efter någon i personalen aslänge, och sen när jag väl hittade en så fixade han det, haha! xD


Sen åkte vi en bit, och påväg hem kom vi på att vi glömt köpa pommes! Så det blev att köra innom vågen och köpa det (:


Och sen åkte vi hem, och nu sitter jag här. Ska nog snart äta, tror jag. Sen blir det att kolla tv lite, och kräänga chips ;D

Om ingen vill göra ngt dvs ;)

Men tyvärr kan ingen ringa/sms:a till min mobil, för den är sär! Fyfan vad jag är sur! :@

Fatta hur jävla länge jag har väntat på att den ska funka! Åååh, vad jag är arg!

Ska fan ringa pappa sen igen !


Mmmh, inte mkt mer att skriva nu, så puss!

Inga kommentarer: