måndag 12 januari 2009

Pluggar ;/

Sho. Idag i skolan blev min mobil beslagtagen igen! :( Men jag fick tillbaka den av jens vid lunch. emmas blev också dt :p

Annars har det varit ganska segt idag, först engelska på morgonen, sen matte, sen lunch, sen lite mer matte, sen idrott. Jag & slavve ska ha idrottslektionen nästa vecka (y) :p

Garvat lite grann idag, men int så mycket, bra!

Nu på kvällen ska jag bara pluggapluggaplugga matte! Jag blev nyss klar med grundkursen i procent, haha! Men jag kämpar på! & jag ska fan plugga hela natten om så krävs! My måste logga in på msn snart, annars pallar jag inte va uppe&plugga själv xD


Jag har hjärnsläpp på den jävla matten just nu, behöver paaus!

Men snart får jag väl ge fan i datan & sätta igång igen då..läääängtar! eller inte :p


Och plus en annan sak, nu innan jag glömmer det: Jag är INTE kontaktbar på min mobil, den cp:ar som vanligt, kan inte ringa, kan inte sms:a, kan inte ta emot samtal, och kan inte ta emot sms! :@


Imorgon börjar Andra Avenyn igen! :D


Jag har asont i halsen ;S kanske förkulning på g ? hoppas inte! :(


Snart ska "dom övriga i familjen" gå&lägga sig, så då blir jag sjääälv uppe mörkrädd som jag är (a) , om inte ngn håller mig sällskap på msn dvs ;)


Jag har iiingenting&skriva så medalj till den som orkar läsa! Haha^^

Nämen gud va intressant detta är nu!


Innan gjorde jag&mamma den ansökan till gymnasievalen på nätet ;D


Och om alla inte redan slutat läsa så säger jag nu att jag inte har mer att skriva idag, händer såå mycket i mitt liv, men pallar inte skryta med det (y) haha, noot!


Puss.

Inga kommentarer: