måndag 26 januari 2009

Måndag igen..


Jaha, då var det minsann måndag igen då ;/

Upp tidigt igen efter en helg med mycket funderingar och mycket skoj!

I fredags kom emelie hit en sväng :)

Sen på lördagen var jag och emelie först inne hos pappa sen blev det fika på espressohouse ;D Mycket mysigt. Sen på kvällen kom Kajsa hit och vi var ute lite här i vejby (för här händer ju alltid så mycket!) Haha!

På söndagen blev det att åka in till espressohouse ugen, fast denna gång med Madde ;D

Kul det också! Sen åkte jag hem till henne en stund, och mamma kom och hämtade mig sen (:


Så jag får väl säga att det har varit en kul helg ;D

Idag blev det somsagt skola igen ;/

Vid lunch fick jag väldig huvudvärk och gick hem, tog en tablett och gick och la mig.

Men imorgon blir det minsann skola igen, för så lätt blir ni inte av med mig! :D



Imorse satt jag i skolan och funderade (faktiskt!!), tänk så bra vi har det. Tänk alla som gnäller över att de har ont här och där, att maten är äcklig eller att man inte har något att ha på sig.. Shit, tänk på de som inte har något alls, ingenting.

Vissa kan faktiskt fundera på det tycker jag!

Inte för att jag är så insatt, men hallå, jag är bara ett barn (a) haha!


Imorgon blir det pluggpluggplugg! För nu har jag ju missat en halv dag i skolan! Och missat idrotten som jag skulle varit på i eftermiddags, men jag ska ta dubbelpass på onsdag istället :)


Detta blir ett ganska långt inlägg idag, men jag har ju inte skrivit på ett bra tag!

Puss!

1 kommentar:

Resenären sa...

Bra tankar där, om att vi faktiskt har det riktigt bra... för det har vi, egentligen.

Kram!