fredag 18 mars 2011

3

Trejde inlägget idag, ÄR jag bra på att uppdatera eller?! :D

Jag har insett att min senaste kyss… skedde i berusat tillstånd.
Jag lyssnar på… musik.
Du mår bäst när du… är vid havet.
Stockholms bästa stadsdel är… har inte tänkt på det.
Jag pratar… väldigt ofta.
Jag älskar/tycker om… min omgivning.
Min bästa vän(ner) är… de som är som jag.
Min första riktiga kyss… var väldigt nervöst, haha!
Jag avskyr när folk frågar… om jag är sur när det syns att jag är det.
Kärlek är… bra när det funkar.
Någonstans, tänker någon… undrar vad Felicia har för mobilnummer...
Jag kommer alltid att vara… mig själv.
Jag är hemligt förälskad i… Mikael Persbrandt.
Sist jag grät var… fruktansvärt smärtsamt.
Min mobiltelefon är… sönder, irriterande och otroligt stöt-tålig
När jag vaknar på morgonen… har jag morgon-andedräkt.
Innan jag går och lägger mig… läser jag Bamse (a)
Just nu tänker jag på… att jag är mätt men ändå rätt sugen på choklad.
Bebisar är… otroligt söta! De flesta i alla fall.
Homosexuella är… precis som alla andra
Blondinbella är… aningen tillgjord.
Ikväll ska jag… Titta på en film o nanna.
Jag vill verkligen… få mitt studiebidrag snarast

Inga kommentarer: