fredag 4 mars 2011

one way or another

Hejsan. Ett tag sen jag skrev nu tycker jag. Fredag idag vilket innebär efterlängtad heeeelg, HUR underbart?!
Efter skolan ringde jag körskolan för att boka tid för körlektion (!!) men han vart i London så får ringa igen på måndag. Sen beställde jag även ett simkort till iPhone 4, great (y).
Jag gick av bussen i Förslöv och gick hem till mormor & morfar (som vanligt) en stund o fikade o så :) Sen fick jag skjuts hem av min snälla morfar!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ännu, men något hittar jag väl på för jag är inte taggad på o sitta hemma huhu..
Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta på något, dör snart av tristess eftersom jag suttit och gjort ingenting i cirka.. en halvtimme (hehe).
Puss & kram Isa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, världens bästa morfar har du! Mormor också! Sa de att det tyvärr inte blir något av med Vallåsen..? (vi får göra nåt annat istället, när alla har möjlighet att vara med)

Finfina bilder på dig! Du är vacker! :-*
Har du kollat din mail..? Där finns också fina bilder...

Hoppas du får en bra och kul kväll!
Puss!/Mamma