fredag 18 mars 2011

Meat me on the other side

Hoppas ni fattade det ironiska i rubriken och att jag medvetet skrev "meat" och inte "meet". Enligt min egna översättning på denna meningen betyder det "kötta mig på andra sidan". Jaja, nog om rubriken!
Efter skolan stack jag hem till mormor & morfar like allways, fikade, hjälpte mormor med en matta och lyssnade länge på deras berättelser från när de var små. Mysigt att höra på tycker jag och fick även se gamla tidningar och böcker från väldigt länge sen. Otroligt att det hänt så mycket egentligen på ganska få år. Det utvecklas nya saker all the time!
Sen fick jag skjuts hem eftersom m&m ändå skulle handla. Åkte hem och vägrade ännu en dag med typ kotletter eller liknande så jag lagade en smarrig vegetarisk middag åt min kära familj. Lovely. Det blev (för de som bryr sig) spaghetti & morots-gratäng med vegetariska sesam-nuggets. Mums!
Nu ska jag gotta ner mig framför en film och snart kommer nog Emelie och håller mig sällskap. Ha en skön fredagskväll allihopa! Puss o kram Isa.

Inga kommentarer: