tisdag 15 november 2011

i think i know what i want to do

Hej! Imorse skulle jag hämta upp jarry vid kvart över åtta, kom tjugo över. Körde till stan för att ta tåget till Lund och kolla på universitetet med skolan. Tåget skulle gå 8:45, vi kom 8:46. Givetvis. Så vi tog ett annat tåg dit och kom liite senare än alla andra, men det gjorde inget! Var o kollade lite överallt, men sen när jag kom till juristlinjen blev jag heelt tagen, detta vill jag!! Dock är ju intagningspoängen vrålhöga, så det är ju verkligen inga garantier.. Men kändes i alla fall som att jag kommer bli peppad av det nu i skolan eftersom jag vet varför jag pluggar nu. Har kollat på Oskyldigt dömd lite nu haha för att peppa lite till, tihi! Men ja, efter att jag sett en halvtimme var jag tvungen att pausa och sova i tre timmar, så sjukt trött jag är idag!
Nu ska jag nog gå ner och laga lite mat till mig:) Blir nog lax o sallad, i think :)



vill vill vill!!

Inga kommentarer: