onsdag 2 november 2011

quit playing games - and just be yourself.

För de som missat det - har jag fått mitt KÖRKORT!!! I tisdags kirrade jag det, och gissa om jag stod och lyckligt hoppade på parkeringen på Trafikverket?! Var så in i bombens nervös när jag gick in i bilen, satte mig och skakade hand med inspektören.. Men sen när vi svängde in på parkeringen och jag fick beskedet "du är godkänd", trodde jag inte det var sant. Utanför fick jag en kram av både min körlärare Johanna och Amanda. Gosh va härligt det är! Igår körde jag hela dagen med Emelie i mammas bil och idag har vi tagit en tur till Halmstad, tihi!

Annars är det ju lov nu och det är megahärligt! Imorgon ska jag träna, sen hem till m&m för att sätta på vinterdäck (vuxenpoäng ohyes).

Stekarbild från turklandet. Nattinatti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Felicia!!/Gunnel