torsdag 24 november 2011

something

Hej! Kort dag i skolan idag, hade Ljud hela förmiddagen, sen lunch o sen åkte jag till mormor&morfar (sällan jag är där liksom). Kom hem vid halv fem ungefär, åt lite sen satte jag igång med tvätten! Har tvättat nästan allt i tvättstugan nu, så det känns bra! :) Hade nästan inga rena kläder kvar så det var ju rätt nödvändigt också.. Nu väntar jag bara på att den sista maskinen ska bli klar så jag kan slänga in det i torktumlaren och gå o gossa ner mig i sängen med en film o kaffe. Mmmmh.
Så himla skönt med fredag imorgon också! Denna veckan har varit segare än vanligt och dagarna går inte alls så fort som de brukar:( Vill ha helg nununu. Imorgon o på lördag jobbar jag kväll sen blir det väl pluggparty på söndag. Näe, nu ska jag kolla beck! (Med andra ord, kolla in i Mikael Persbrandts finafina ögon, hoho!) Sharå.

Gammal bild på blond tjej.

Inga kommentarer: