torsdag 9 februari 2012

&

Vallåsen med skolan idag dårå! Körde vid åtta o hämtade upp Jarry, så körde vi till Becka o tog Tinas bil till vallåsen. Var där en timme innan de andra så vi hämtade ut våra grejer o började åka. Tog bräda först men efter ett tag insåg jag även denna gång att jag borde byta eftersom jag inte får upp samma snabba fart med den som med skidor, så jag o Tina bytte till skidor o kunde kötta!
Vid halv fyra åkte jag några åk med Filip som slutat sitt pass då. Snackade lite med honom o sådär innan Becka o Tina (som åkte hem innan oss) kom o hämtade i min bil :))
Lär ha bättrat på mina Sälen-blåmärken på vaderna, men det är ju snyggt med lite färg nu i det trista!
Puusss!

1 kommentar:

Anonym sa...

"lite snyggt med färg nu i det trista".. AAAAHAHAHA!!! :-D

Puss!
/mamma